17/2/15

Ninja-Turtle Costume DIY!

Εγώ το ονόμασα "στολή - χελωνάκι".
Ο γιος μου "χελωνονιτζάκι"!!!



ΟΚ, πειράζει που δεν τα πολυ πάω αυτά τα μεταλλαγμένα ερπετά?
Εξάλλου αν αφαιρέσεις όλο τον ninja εξοπλισμό μένει ένα όμορφο καβουκάκι.

Για πάμε να δούμε την κατασκευή του!!
Θα χρειαστούμε τσόχα κάφέ και πράσινη. Γέμισμα για μαξιλάρια. Λάστιχό χονδρό ιδανικά καφέ χρώματος και velcrom.
Μπορείτε να ράψετε στο χέρι ή σε μηχανή.

Όπως βλέπετε έχω κι βοηθό. Να σας συστήσω λοιπόν τον Ραφαέλ! Μου τον εναπόθεσε ο γιος μου πάνω στο τραπέζι για να μην κάνω λάθος όπως μου είπε...
Πρώτο βήμα είναι να σχεδιάσουμε το καβούκι μας στο καφέ ύφασμα.
Μετρήστε την πλατούλα του και δώστε και κάτι παραπάνω. Εγώ για τεσσάρων ετών ανθρωπάκι μέτρησα 28x35cm.

Συνεχίζουμε κόβοντας το ύφασμα μας. Θα χρειαστούμε 2 τέτοια!


Περνάμε στο πράσινο ύφασμα κόβοντας πάλι στις ίδιες διαστάσεις - σχήμα και στη συνέχεια σχεδιάζουμε τα σχήματα που κάνει το κέλυφος της χελώνας.

Κόβουμε και τοποθετούμε πάνω στο ένα από τα δύο καφέ υφάσματα. 
Στερεώνουμε με καρφίτσες και ράβουμε!


Παίρνουμε το δεύτερο καφέ ύφασμά μας και ράβουμε το λάστιχό μας (το οποίο έχουμε κόψει ανάλογα μετρώντας περιμετρικά το στήθος του παιδιού) στη μέση αυτού.

Τέλος ράβουμε τα δύο καφέ κομμάτια ώστε να φτιάξουμε το μαξιλαράκι μας! Λίγο πριν κλείσει βάζουμε μέσα το γέμισμα για να του δώσουμε όγκο! 

Εγώ έφτιαξα και το μπροστινό μέρος του καβουκιού αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Έτοιμο!!!!!!



Πως σας φαίνεται;;;
Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στην περσινή μας στολή δρακάκι - δεινοσαυράκι!

Σας φιλώ!


16 σχόλια:

  1. τελεια ιδεα και εκτέλεση! είναι πολυ της μοδας τα χελωνονιτζάκια μεχρι και η κόρη μου τα βλέπει! αλλά να σου πω κι εγω χελωνάκι θα 'ηθελα να το ονομάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντίνα μου!! Εεεε μα τόσο όμορφο το χελωνάκι μου το έκανε ninja!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. είναι επίκαιρο το θέμα της στολής σας. Εμένα αν και κοριτσάκι η μικρή μου βλέπει ανελλιπώς τα χελωνονιντζάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά κορίτσια ακούω ότι τα παρακολουθούν! Φιλιά Ελευθερία!

      Διαγραφή
  3. Είμαστε κι εμείς fans των μεταλλαγμένων χελωνών! χαχαχα Φοβερή η στολή σας Ελένη μου, γεια στα χέρια σου! έχεις ραπτομηχανή εεεε? Πολύ χρήσιμη τελικά, εγώ με τις μικρό κατασκευές που φτιάχνω παιδεύομαι με το ράψιμο στο χέρι...καλοφόρετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ!! Τα άτιμα αρέσουν πολύ τελικά! Η αλήθεια είναι ότι και εγώ τα έβλεπα μικρή οπότε δεν μπορώ να του πω τίποτε!!
      Η ραπτομηχανή είναι πραγματικά απαραίτητη για εμάς που όλο και κάτι ράβουμε! Μπορείς να κάνεις θαυματα <3
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία η χελωνοστολή! Καλές Απόκριες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειο το εκανες το χελωνάκι-χελωνονιτζακι!!! Μπραβο Ελενη μου!! και του χρονου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλα μπράβο στην μαμά για την στολή αλλά το παιδι εχει δικιο. Ειναι αντρας πια. Τι χελωνακι του λες. Κοτζαμ Ραφαελ ειναι δεν το βλέπεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική στολή εννοείται και θαυμάζω την υπομονή σου Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου ευχαριστώ! <3
      Η αλήθεια είναι πως πριν κάνω παιδιά δεν φημιζόμουν για την υπομονή μου, τώρα όμως έχω απίστευτή και σε όλους τους τομείς ;-)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή