27/10/14

Ο γιορτούλης μου και τα κεράσματά μας :-)

Το Δημητρούλι μου γιόρταζε, μαζί και ο κολλητός μας. 
Τα δύο Δημητράκια λοιπόν ήθελαν να κεράσουν την τάξη τους και οι μαμάδες ανέλαβαν δράση!
Η Νάσια βρέθηκε να διαλέγει απίθανα πραγματάκια από το αγαπημένο μας Kindergallery και εγώ να φτιάχνω Oreo pops! Η ομάδα δούλεψε βράδυ οπότε από φωτογραφίες επί του έργου δεν έχουμε και πολλά.



Είμαι σίγουρη ότι όλοι σας έχετε πετύχει στο διαδίκτυο cake pops! 
Κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου μέχρι που έπεσα πάνω σε μια φωτογραφία με Oreo pops! 
Τα γνωστά μας μπισκοτάκια μπορούν εύκολα και γρήγορα να γίνουν υπέροχες λιχουδιές για κέρασμα. 
Τα υλικά μας: μπισκότα Oreo (αυτά με τη διπλή κρέμα, θα κάνει πιο εύκολη την παρασκευή τους!!), σοκολάτα κουβερτούρα, πολύχρωμη τρούφα ή μικρά κουφετάκια, καλαμάκια ειδικά για pops και γλειφιτζούρια, διάφανα σακουλάκια και κορδέλες.

Ξεκινάμε βήμα βήμα την παρασκευή τους!

Ανοίγουμε τα μπισκοτάκια μας στη μέση στρίβοντας τα ελαφρά και με προσοχή. 

Σίγουρα θα έχουμε απώλειες οπότε υπολογίστε παραπάνω!

Πιέζουμε ελαφρά το καλαμάκι μέσα στην κρέμα του μπισκότου και κλείνουμε πιέζοντας πάλι ελαφρά.

Λιώνουμε την κουβερτούρα μας σε Μπεν Μαρί, αφήνουμε να κρυώσει εντελώς και βουτάμε τα μπισκότα μας μέσα.

Σε ένα πιάτο βάζουμε την τρούφα μας, κουφετάκια ή ότι άλλο μας αρέσει και βουτάμε όσο η σοκολάτα μας δεν έχει στεγνώσει έτσι ώστε να κολλήσουν επάνω. Τοποθετούμε σε λαδόκολλα και μέσα στο ψυγείο.



Αφήνουμε στο ψυγείο για αρκετές ώρες και αφού η σοκολάτα στερεοποιηθεί τελείως βάζουμε μέσα στα σακουλάκια και δένουμε με κορδελίτσα.





Tips!
  • Μην ξεχάσετε να επιλέξετε τα Oreo με τη διπλή κρέμα!
  • Στην κουβερτούρα προσθέτω λίγο γάλα για να λιώσει πιο εύκολα και να γίνει λεία.
  • Η σοκολάτα μας όταν θα βουτήξουμε τα μπισκοτάκια πρέπει να είναι κρύα μεν αλλά σε υγρή μορφή ακόμη! 
  • Τα καλαμάκια τα χτυπάω στην μια άκρη που θα μπει στο μπισκότο με ένα σφυρί ώστε να γίνουν πλακέ και να κλείσει το Oreo πιο εύκολα. 
  • Επίσης καλό είναι την άκρη αυτή να την βουτήξουμε λίγο στην σοκολάτα για να κολλήσει καλύτερα.
Έτοιμο!
Από γεύση δε, νομίζω ότι φαντάζεστε!

Τα Oreo pops μας μαζί με όμορφες μάσκες από το kindergallery, ιππότες για τα αγόρια και πριγκίπισσες για τα κορίτσια μπήκαν σε μια όμορφη σακκουλίτσα που έκλεισε με washi tape, ένα ταμπελάκι με το όνομα κάθε παιδιού κρεμάστηκε και σήμερα το πρωί βρήκαν τους παραλήπτες τους! 
Γλυκάκι, ζωγραφική και παιχνίδι! 


Σας φιλώ!
Ελένη

33 σχόλια:

  1. Ελένη μου να χαίρεστε και οι δύο φίλες τα παιδάκια σας! Θαύμα τα δωράκια!!! Θα το έχω υπόψην για επόμενο κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριά μου σε ευχαριστώ! Σοκολάτα και ζωγραφική! Τα παιδιά καταχάρηκαν :-)

      Διαγραφή
  2. Αυτά είναι !!!!!!!! Πόσο όμορφα τα σοκογλειφιτζούρια σας !!!!! Να χαίρεσαι τον Δημήτρη σου Ελένη μου, πάντα γερός και ευτυχισμένος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ για τις ευχές! Βγήκαν όμορφα πράγματι :-)

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου να τον χαίρεσαι! Πάντα υγιής και χαρούμενος! Πολύ ωραία η ιδέα με τα Oreo! Σίγουρα οι φίλοι τους ξετρελάθηκαν!
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα σε ευχαριστώ! Τα παιδάκια πάθαν πλάκα :-)
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα τα έφτιαξες! Και η ιδέα με τα δωράκια υπέροχη! Να τον χαίρεσαι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν και καθυστερημενα να τα χαίρεστε τα αγοράκια σας! η ιδέα για τα oreo pops ειναι καταπληκτική! τα βλέπω και τα λιγουρεύομαι! θα πρέπει οπωσδήποτε να τα φτιαξω! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου ευχαριστούμε πολύ!! Να τα φτιάξεις, είναι τέλεια!!!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. να τους χαιρεστε του Δημητρηδες σας!!! πολυ ομορφο το κέρασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααα να τον χαίρεσαι!! Πολύ καλή η ιδέα για τα oreo cake pops και φαίνεται και σχετικά απλή! Θα την αποθηκεύσω για σίγουρη δοκιμή γιατί φαίνονται τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Να τα φτιάξεις, είναι πράγματι απλά και πολύ, πολύ νόστιμα!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ελένη! Πολύ όμορφη ιδέα τα Oreo pops. Τα έχω ξαναδεί και τα έχω "βάλει στο μάτι" να τα φτιάξω εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο τα παρουσίασες τόσο όμορφα και μέσα από πολύ όμορφες φωτογραφίες που μου δημιούργησες την όρεξη να τα κάνω εδώ και τώρα!
    Να χαίρεσαι το αγόρι σου!\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου καλησπέρα!! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σε ευχαριστώ για τις ευχές <3

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα, όλο λέω να τα δοκιμάσω και όλο το ξεχνάω... Δείχνουν τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! Και είναι τέλεια ;-) Νόστιμα και απόλυτα σοκολατένια!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα τα μπισκότα σας! Στα υπόψιν για τα επόμενα γενέθλια της Φεγγαρένιας μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρεύω τα μπισκότα oreo, από μόνα τους! Σκέψου να τα δοκιμάσω κι όπως μας τα προτείνεις Ελένη μου! Σοκοκόλαση! Κρατάω τη συνταγή σου και για τα πάρτι των παιδιών ή τις ονομαστικές τους...θα ήταν τέλειο κέρασμα για το σχολείο του μεγάλου μου! Ουάααααου... από το link party του mama's n' papa's έρχομαι φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου σου έγιναν τέλεια! Και από εμφάνιση σκίζουν!!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία ιδέα και εντυπωσιακή!!!
    από το πάρτυ του mama's'n'papa's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερή ιδέα!!! Ξετρελάθηκα!!! Την κραταω στον αρχείο μου για εφαρμογή στην επόμενη γιορτη του μικρού μου που θα πηγαίνει σχολείο! Ηρθα από το πάρτυ της Εύης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πανέμορφα. Μια φορά δοκίμασα να τα φτιάξω και η υπομονή μου με εγκατέλειψε. Έσπασαν περισσότερα από τα μισά και τα παράτησα. Μπράβο! Άξια που το έβγαλες πέρα! Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Μαριάννα μου ήταν η δεύτερη προσπάθεια!
      Στην πρώτη έπαθα ότι κι εσύ! Δύο tip αν αποφασίσεις να ξαναδοκιμάσεις. Χρησιμοποίησε τα Oreo με διπλή κρέμα ώστε να στερεωθεί καλύτερα το stick και άφησε την σοκολάτα να κρυώσει τελείως!
      Έτσι ήταν παιχνιδάκι <3
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές!

      Διαγραφή
  16. Να το χαίρεσαι το αγόρι σου!!! Πολύ όμορφα τα κεράσματα και τα δωράκια!!! Κρατώ τα tips γιατί το είχα δοκιμάσει παλιά και δεν μου είχαν πετύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου αν δεν ξέρεις τα μυστικά τους η αλήθεια είναι ότι μπορέι να σε παιδέψουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  17. Ρε συ!!! τι υπέροχες λιχουδίτσες είναι αυτές!!!!!!
    Είσαι έμπνευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα χρόνο και μετά, αλλά θα σου απαντήσω! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!! 😊

      Διαγραφή