7/7/15

Space Party | Make a DIY Spaceman Photo Booth!

Ένα υπέροχο πάρτι το ΣΚ που μας πέρασε ήρθε να μας φτιάξει τη διάθεση και να μας θυμίσει πως τα παιδιά μας δεν θέλουν πολλά για να είναι χαρούμενα. 
Καλούς φίλους και πολύ πολύ παιχνίδι. 

Τα κολλητάκια μας και γειτονάκια μας, γίνανε 4,5 και 2,5 αντίστοιχα! Καλά ακούσατε! Γεννημένοι τον χειμώνα αποφάσισαν να κάνουν ένα καλοκαιρινό πάρτι και να σβήσουν και τα μισά τους κεράκια!

Το θέμα του πάρτι πολύ, μα πολύ αγαπημένο μου... 
Διάστημα (και χελωνονιτζάκια μετά από απαίτηση του μεγάλου εορτάζοντα!!!)!

Η δική μου πινελιά...  
Ένα Photo booth με θέμα το διάστημα! 


Δείτε παρακάτω πως μπορείτε να το φτιάξετε!
Τα υλικά μας.


Ξεκίνησα φτιάχνοντας το σχέδιο μου στον υπολογιστή. Αν σας αρέσει μπορείτε απλά να το μεταφέρετε στο χαρτί αλλιώς υπάρχουν πολλά σχέδια στο διαδίκτυο!


Με ένα μολύβι σχεδιάζουμε το κράνος του αστροναύτη στο χαρτόνι μας.


Με το κοπίδι μας κόβουμε περιμετρικά και αφαιρούμε και τον εσωτερικό κύκλο.


Με μαύρο μαρκαδόρο κάνουμε κάποιες λεπτομέρειες ώστε να δώσουμε μορφή στο κράνος μας.


Κολλάμε τις λεπτομέρειες μας (κουμπάκια και κεραίες).

Έτοιμο!

Για το background μας ένα απλό μαύρο πανί στο οποίο τα παιδιά κόλλησαν πλανήτες, φεγγάρια και αστεράκια!

Η φωτογράφιση πήγε πολύ καλά και όλες οι φωτό με τους μικρούς αστροναύτες θα αποσταλούν μέσω mail!
Αν έχετε την δυνατότητα να τις εκτυπώσετε και να τις μοιράσετε κατά την διάρκεια του πάρτι ακόμη καλύτερα!

Σας φιλώ!

28 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο! Μπράβο! να χαίρεστε τα κολλητάκια σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική ιδέα για μικρούς αστροναύτες! Ενθουσιάστηκα 😊
    Αυτά τα πάρτι στα μισά χρόνια πολύ μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικό !! Χρησιμοποιήσες foam board ή απλό χαρτόνι ;
    Το photo booth είναι ωραία ιδέα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου ευχαριστώ!
      Κ-foam για καλύτερα αποτελέσματα και αντοχή, αλλά γίνεται και με χοντρό χαρτόνι :-)

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφη κατασκευή & η ιδεα για αγοριστικα πάρτυ χωρις τέρατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Κι εγώ έχω πήξει στα Mc Queen και στα Planes με τα αντράκια μου και ενθουσιάστικά με το διάστημα!
      Τα φιλιά μου <3

      Διαγραφή
  5. Παρά πολύ ωραία ιδέα που ξετρελαίνει τα πιτσιρικια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Το όμορφο είναι που θα έχουν και τι φωτό να θυμούνται το πάρτι! Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΟ!! Ελενη μου εισαι καταπληκτικη!!! Δεν εχω λόγια!! Μπραβο μπραβο μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!
      Χαίρομαι πολύ που άρεσε σε μια τόσο ταλαντούχα μαμά!! <3

      Διαγραφή
  7. Και από τα κολλητάκια και γειτονάκια ένα τεράάάάάάστιο ευχαριστώ για ΌΛΑ!
    Όπου ΟΛΑ= {Σουπλά out-of-space, Διαστημικά εκτυπώσιμα με δραστηριότητες, Εκτοξεύσιμοι πύραυλοι με καλαμάκια, Βρώσιμοι πύραυλοι με λαχανικά, Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις (sic!)} και κυρίως η γνήσια χαρά όλα αυτά να τα μοιράζεσαι και στην προετοιμασία τους και στη live performance! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολές!!! ;-) <3
      Εμείς ευχαριστούμε για όλες αυτές τις χαρές που αναφέρεις... και αναμένουμε τις επόμενες!
      Φιλιά αγάπη!

      Διαγραφή
  8. Εύγε, εύγε, εύγε Ελένη! Καταπληκτική ιδέα αλλά και εκτέλεση! Πολύχρονα τα κολλητάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxaxxa φοβερη ιδεα, καταπληκτικη εκτελεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ θα ήθελα να φωτογραφηθώ σε αυτό το φόντο! Πολύ ωραία ιδέα και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Χρόνια πολλά στα παιδιά που είχαν τα γενέθλιά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου η αλήθεια είναι πως κι εμείς φωτογραφιθήκαμε! Είχα φτιάξει και κράνος για μεγάλους! Έπρεπε να βάλω καμιά φωτό να γελάσουμε :-)
      Τα φιλιά μου <3

      Διαγραφή
  11. Σούπερ Ελένη! Πολύ όμορφο και αγαπώ πάντα τις φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. HI! Can you please share a pdf file of the helmet?
    I would love to use it in class.
    Thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή