27/2/15

Λαχταριστές & εύκολες σοκολατομπάρες! No bake chocolate bars!

Τι λέτε για κάτι υγιεινό, θρεπτικό αλλά και εύκολο στην παρασκευή του;

Λαχταριστές & εύκολες σοκολατομπάρες λοιπόν! 
Για εσάς αλλά και τα μικρά σας, αφού λόγο της άκρως σοκολατένιας τους όψης αλλά και γεύσης δεν θα περάσουν απαρατήρητες.

Τα υλικά μας.
Στα περισσότερα δεν γράφω γραμάρια. Αφήνω να διαλέξετε εσείς πόσο από το κάθε υλικό θα βάλετε ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις! 

Όλα λοιπόν τα παραπάνω υλικά μπαίνουν σε ένα μπολ και αναμιγνύονται καλά.

Στη συνέχεια απλώνουμε το μείγμα μας σε μια λαδόκολλα που έχουμε τοποθετήσει σε ένα ταψί ή μια επιφάνεια κοπής και το καλύπτουμε με ένα ακόμη κομμάτι λαδόκολλα. Πιέζουμε καλά με το χέρι ή καλύτερα με κάποιο επίπεδο αντικείμενο (πχ. μια επιφάνεια κοπής) ώστε να γίνει επίπεδο.


Αφαιρούμε την πάνω λαδόκολλα και κόβουμε σε μπάρες.

Κόβουμε μικρά κομμάτια λαδόκολλας και τυλίγουμε την κάθε μπάρα χωριστά!

Βάζουμε στο ψυγείο. Όσο περισσότερο μείνουν τόσο καλύτερα θα "σφίξουν"

Ευχαριστώ την Έλενα Κ. για την αρχική συνταγή και την έμπνευση!

Σας φιλώ! 

39 σχόλια:

  1. Μα δείχνουν τέλειες! Θα τις φτιάξουμε όπωσδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάγδα μου! Είναι το ίδιο υπέροχες και από γευση!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. πραγματικά τελειες!!! και υγιεινές!!! ευχαριστουμε Ελενη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι πρέπει για παιδιά και κουρασμένες μαμάδες που θέλουν ενέργεια!
      Φιλιά Ελπίδα μου!

      Διαγραφή
  3. μπαινει στα υποψη γιατί πέρα απο το ότι είναι άκρως υγιεινή δεν χρειάζεται καν ψησιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη αυτό είναι το καλό τους! Δε χρειάζεται φούρνος μόνο λίγο ψυγείο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. είχα δοκιμάσει να φτιάξω μπάρες με ψήσιμο, αλλά δεν είχαν πετύχει.

    οι δικές σου όμως φαίνονται τόσο απλές και τέλειες, πρέπει να την φτιάξουμε και εμείς!

    ευχαριστούμε για την συνταγή!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου είναι τόσο απλές και γευστικές! Να τις δοκιμάσετε!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. φοβερη ιδέα Ελένη! την κανω pin για να τη δοκιμάσω! και τα περισσοτερα απο αυτα τα υλικά τα έχουμε στο σπίτι συνέχεια! ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντίνα μου!! Χαίρομαι που σου αρέσει! Φιλιά πολλα και περιμένω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  6. Πανεύκολες και γρήγορες!!!! Pin Pin Pin αμέσως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Yummy!!!! Θα την δοκιμασω την συνταγη σου!!!! και ετσι οπως τα ειδα τυλιγμενα...θα ειναι και ωραιο σαν κερασμα πχ στον παιδικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα και εγώ στον παιδικό τις πήγα!! Η αλήθεια είναι ότι αν τις φτιάξεις για μικρά παιδια που έχουν την τάση να φτύνουν ότι κομμάτι βρουν στο φαγητό τους καλό θα είναι να περαστούν τα φρούτα από multi.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πανεύκολη!!! Θα τις δοκιμάσω και εγώ !! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και έψαχνα να βρω μια τέτοια συνταγή!! Σε ευχαριστώ θα την φτιάξω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα τις κανω αυριο..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω, μπόμπα ενέργειας!Θα τις δοκιμάσω οπωσδήποτε! Πινάρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κι ό,τι έψχνα συνταγή για μπάρες με κουάκερ και ταχίνι και δεν έβρισκα τίποτα που να με βολεύει! Θα τις φτιάξω σίγουρα! Τέλεια συνταγή (θα παραλείψω την καρύδα όμως γιατί δε μου αρέσει καθόλου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τη βρήκες εδώ!! Μπορείς να αντικατασήσεις την καρύδα με ξύσμα πορτοκαλιού που του πάει τέλεια ή όπως λες να την παραλέιψεις εντελώς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Χτες αγόρασα τα υλικά που δεν είχα, δλδ νιφάδες σοκολάτας! Για το πορτοκάλι είναι πολύ καλή η ιδέα σου, αλλά δεν το είχα σκεφτεί και αν περιμένω να πάρω θα περάσουν μέρες, οπότε σε επόμενη εκτέλεση! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Είναι η 3η συνταγή με μπάρες που βλέπω σήμερα! Το σύμπαν θέλει να μου πει ότι πρέπει οπωσδήποτε να φτιάξω :)
    Πανεύκολη συνταγή, λατρεμένο βασικό υλικό (σοκολάτα), οπότε θα τις φτιάξω σίγουρα.
    Ευχαριστούμε!!! Καλημέρα Ελένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου μου ευχαριστώ! Βλέπω άλλη μια γλυκατζού - σικολατού στην παρέα μας!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  14. τέλειες!! Ότι πρέπει για κολατσιό στο σχολείο!! Θα τις φτιάξω κι εγώ σύντομα!!
    ΦΙλιά Ελένη μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κωνσταντίνα!! Ναι! Είναι ιδανικές για snack στο σχολείο.
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  15. Γιαμι!!! Πολυ νοστιμη συνταγη!!! Ερχομαι απο το λινκ παρτυ!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ και πάνω που έψαχνα και καμία εναλλακτική για γλυκό για τα παιδιά αλλά και για μένα τη σοκολατου! Ευτυχώς έκανε η Μάχη το παρτάκι και τη βρήκα!!!! Θα τις κάνω και θα επανέλθω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παρά πολύ μου αρέσουν αυτές οι μπάρες! Θα τις φτιαξω σίγουρα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Ελένη μου!

    είναι πεντανόστιμες, τις έχουμε φτιάξει!
    πέρασα πάλι από εδώ με την ευκαιρία του πάρτυ της Μάχης.
    Μια ερώτηση:
    θα μείνουν λίγο μαλακές και ευλύγιστες ή θα σκληρύνουν αρκετά;...
    ρωτάω για να καταλάβω μήπως δεν έβαλα τις σωστές αναλογίες και είναι λίγο μαλακές.
    Πάντως είναι τόσο νόστιμες και υγιεινές!
    ευχαριστούμε και πάλι
    φιλιά,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νιαμ νιαμ!! Θα τις έτρωγα όλες με τη μία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και υγιεινο και σιγουρα πεντανοστιμο! κραταω τη συνταγη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή