25/2/15

Dot wrap paper!

Σε ένα δώρο κατά βάση μετράει το περιεχόμενο και πόσο έχει ασχοληθεί αυτός που το δωρίζει ώστε να είναι κάτι που ταιριάζει στον παραλήπτη. <3>
Πόσο όμως μου αρέσει να έχει δώσει κάποιος σημασία και στο περιτύλιγμα!!! 
Εξάλλου η πρώτη εικόνα είναι αυτή.


Όπως καταλάβατε λοιπόν παρακάτω ακολουθεί πρόταση για χαρτί περιτυλίγματος.
Εύκολα και γρήγορα, με πράγματα που έχετε σίγουρα στο σπίτι σας! 
Επίσης κάτι που μπορούν να κάνουν και μόνα τους παιδάκια άνω των 3 ετών.

Τα υλικά μας.
Μολύβια με γόμες | Χαρτί περιτυλίγματος μονόχρωμο | Μπογιές | Δοχείο για τα χρώματα

Η διαδικασία απλή! Βάζουμε μια ποσότητα από τα χρώματα που έχουμε επιλέξει στο δοχείο.


Και βουτώντας τη γόμα από το μολύβι μας κάνουμε βούλες στο χαρτί μας!


Το γεμίζουμε με πολύχρωμες βούλες ή επιλέγουμε δύο γιατί όχι και μία απόχρωση!


Αφήνουμε να στεγνώσει καλά και τυλίγουμε.



Σας φιλώ!


43 σχόλια:

  1. Ένα όμορφο περιτύλιγμα κάνει ένα δώρο ακόμα πιο λαχταριστό και η δική σου πρόταση είναι άκρως χαρωπή Ελένη!
    Την καλημέρα μου & καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου! Χαίρομαι που σου άρεσε <3
      Καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα !! Μόλις ανακάλυψα το blog σου !! Πάρα πολύ όμορφη ιδέα και άψογη υλοποίηση !!! Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη χαίρομαι που ανακάλυψες το blog μου και ανακάλυψα κι εγώ το δικό σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ blog!! Θα τα πούμε κι από εκεί σίγουρα! Σε φιλώ και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. ότι θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό ανέξοδα με τη γόμα από το μολύβι ούτε που το σκέφτηκα. Να φανταστείς είχα αγοράσει σταμπαδόρους για αυτή τη δουλειά... Σημαντικό το περιτύλιγμα στο δώρο, σε προδιαθέτει ανάλογα.Τέλειο έγινε Ελένη μου, διάλεξες και ωραία χρώματα και ωραία κορδέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ! Σίγουρα και οι σταμπαδόροι θα κάνουν υπέροχη δουλειά!
      Είχα όρεξη για χρώμα σήμερα εξού και το πολύχρωμο αποτέλεσμα <3
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ιδέα!!!καια παρά πολυ εύκολη στην κατασκευή της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία χρώματα!!Τι ωραίο που έγινε!!Καλέ θα με κάνεις να "μου πάρω" δώρο μόνο και μόνο για να το τυλίξω να το βλέπω!!!! (γιατί ως γνωστόν οι μανούλες δεν παίρνουν δώρα, είναι όλα για τα παιδιά τους!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Έλενα μου σε ευχαριστώ! Πράγματι κι εγώ πια σπάνια αγοράζω κάτι για εμένα, αλλά χαλάλι τους! Η αλήθεια είναι ότι και με αυτό το περιτύλιγμα δώρο για τα παιδιά τύλιξα <3

      Διαγραφή
  6. Έχω αδυναμία στο περιτύλιγμα και το δικό σου μου δημιούργησε μια απέραντη χαρά μόνο που το είδα!! Όταν είδα και πόσο απλά και ανέξοδα γίνεται ενθουσιάστηκα. Τέλεια ιδέα Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσε!! Μπορούμε ν κάνουμε πολλά και όμορφά πραγματάκια με απλά υλικά <3

      Διαγραφή
  7. Ωραίο περιτύλιγμα. Όμορφα χρώματα,Πολύ ωραία ιδέα. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο, Ελένη μου!
    κρατώ την ιδέα σου και σε ευχαριστώ.

    φιλιά, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
      Φιλιά πολλά! <3

      Διαγραφή
  9. ευκολη και χαρουμενη κατασκευή! θα το εχω υπόψη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου τί χαριτωμένο που έγινε!! Και πολύ εύκολο diy project ! Εύγε !! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκουλι που ειναι!!! Νομιζω θα το κανω σε καποιο παιδικο δωρακι!! Ευχαριστούμε Ελενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι ωραία ιδέα! Κι εμένα μου αρέσει να φροντίζω το περιτύλιγμα, δίνει την αίσθηση οτι ενδιαφέρθηκα λίιιγο παραπάνω νομίζω, όχι απλά έβαλα το δώρο στη σακούλα και τέλος.
    Μπράβο, Ελένη μου!
    Αθηνά
    Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αθηνά μου! Το ξέρω καλά ότι φροντίζεις το περιτύλιγμα <3<3 <3
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. απλο και ομορφο! τα χρωματα που εβαλες το απογειωσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο το χαρτί περιτυλίγματος ειδικά όταν είναι χειροποίητο! Τέλεια ιδέα! Ευχαριστούμε πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο Ελένη! Πρωτότυπο και παιχνιδιάρικο! Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφο! Εγώ μπορώ να σε καταλάβω! Απλά δεν ξέρω αν οι παραλήπτες των δώρων μας εκτιμούν την προσπάθειας μας κι αν τελικά καταλαβαίνουν (αν δεν τους το πεις) ότι επιμελήθηκες το αμπαλάζ!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις!!! Η αλήθεια είναι ότι τέτοιου τύπου αμπαλάζ, που θα μου πάρει έστω και λίγο προσωπικό χρόνο, επιλέγω να το κάνω όταν δωρίζω κάτι σε άτομα τα οποία ξέρω ότι θα το εκτιμήσουν.
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπώ τα χειροποίητα περιτυλίγματα δώρων! Τη δοκίμασα αυτή την ιδέα Ελένη μου σ'ένα από τα χριστουγεννιάτικα δωράκια μου! Και ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ η όλη διαδικασία!!! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή