1/11/18

Βούτυρο σπό κάσιους | Cashews butter

Νομίζω πως με έχετε καταλάβει πια... Έχω τα πάνω μου και τα κάτω μου όσον αφορά το blogging! Αλλά πιστέψτε με, ο μόνος λόγος που συμβαίνει αυτό (η μακρόχρονη απουσία μου δηλαδή) είναι η έλλειψη χρόνου. Χρειάστηκα φέτος νομίζω, λίγο παραπάνω χρόνο προσαρμογής στη νέα σχολική χρονιά των παιδιών μου. 

Επέστρεψα όμως, με πολύ πολύ όρεξη! Και μια και μιλάμε για όρεξη, ακολουθεί μια απλή (πιο απλή δεν γίνεται όμως), υγιεινή συνταγούλα και ένας τρόπος να αντικαταστήσετε το βούτυρο στο πρωινό σας. 



Cashews butter

O Γρηγόρης (υιός Νο2, ετών 5) και η μαμά (η αφεντιά μου) το λατρέψαμε. Εγώ το τρώω σκέτο πάνω στο ψωμάκι της μαμάς μου ενώ ο Γρηγόρης το προτιμά με μαρμελάδα.
Μπαμπάς και Δημήτρης (τα δυσκολάκια μου) απλά το ανέχτηκαν νομίζω.
Η γεύση είναι ιδιαίτερη και βασική προϋπόθεση είναι να σου αρέσουν τα κάσιους πολύ.
Πάμε λοιπόν να δούμε πως το φτιάχνουμε!

Τι θα χρειαστείτε:
Κάσιους ψημένα (αλατισμένα ή ανάλατα, όπως τα προτιμάτε). Εγώ χρησιμοποίησα 100gr ανάλατα και 100gr αλατισμένα)
Λάδι καρύδας (το βρίσκεται στα super market)

Παρασκευή:
Βάζουμε σε ένα μπλέντερ τα κάσιους, προσθέτουμε 1 με 2 κουταλιές της σούπας λάδι καρύδας και χτυπάμε μέχρι να γίνει το μείγμα μας λείο. Κάντε διαλείμματα στο χτύπημα γιατί θα χρειαστεί αρκετή ώρα και δεν θέλουμε να βγάλουμε το μπλέντερ μας off!!!

Έτοιμο! Διατηρείται στο ψυγείο. 



Αναζητήστε στο διαδίκτυο τα διατροφικά οφέλη των κάσιους! 
Αξίζει να τα βάλετε στη διατροφή σας. Φυσικά περιμένω εντυπώσεις από όσους το δοκιμάσετε.
 
Σας φιλώ!

 

5 σχόλια:

  1. τοσο απλό είναι; σοβαρα τωρα;;; γιατί τρελαινόμαστε οικογενειακώς για φυστικοβούτυρο και φυσικα για κασιους...οποτε θα το δοκιμασω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρέσουν κι εμάς τα κάσιους Ελένη, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει σ'αυτή την εκδοχή! Να σε ρωτήσω όμως, τα κάσιους από μόνα τους δεν έχουν έλαια όταν πολτοποιούνται, γιατί πρέπει να προσθέσεις? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Έχεις απόλυτο δίκιο! Η μόνη διαφορά είναι ότι γίνεται λίγο πιο λείο με το λάδι. 😘

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή και εύκολη φαίνεται. Αναρρωτιόμουν αν γίνεται έτσι εύκολα και με άλλους ξηρούς καρπούς... ΄Οπως και νάχει, ευχαριστώ για την ιδέα και καλές γιορτές, αρχίζοντας με τη σημερινή Αγία Βαρβάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή