2/4/18

Αυγά βαμμένα φυσικά | Natural dyed eggs

Προ παιδιών είχα δοκιμάσει να βάψω αυγά χρησιμοποιώντας υλικά από τη φύση. Τα αγαπημένα μου παντζάρια είχαν χαρίσει στα αυγουλάκια μου ένα καφε - κόκκινο χρώμα αρκετά συμπαθητικό.

Θέλησα και φέτος λοιπόν με αφορμή το άρθρο που θα έγραφα για το Πασχαλινό μας C2 να δοκιμάσω να βάψω τα αυγά με φυσικό χρώμα. Έτσι γέμισα το καλαθάκι μου με μπόλικα παντζάρια, μοβ λάχανο και ένα υλικό το οποίο δεν γνώριζα πριν, τον κουρκουμά. 

Αφού παρέλαβα τα φρέσκα αυγά από το κοτέτσι των πεθερικών μου, ξεκίνησα με τα γνώριμα, από την προηγούμενη επιτυχημένη προσπάθεια, παντζάρια.
Πλήρης αποτυχία...
Τα αυγά όχι απλά δεν έγιναν κόκκινα αλλά έμοιαζαν με βρόμικα! Έτσι αρκετά γρήγορα εγκατέλειψα την ιδέα για κόκκινα αυγουλάκια και απλά έφαγα τα παντζάρια...

Τα άλλα δύο μου όμως υλικά με αντάμειψαν!!
Υπέροχο γαλάζιο σε διάφορες αποχρώσεις από το λάχανο (ανάλογα με το αρχικό χρώμα του αυγού) και συγκλονιστικό κίτρινο με τον κουρκουμά! 



Μάθετε λοιπόν την απλούστατη διαδικασία στο άρθρο μου στο Ανοιξιατικό τεύχος του περιοδικού C2 και απολαύστε γλυκές συνταγές αλλά και τις πιο απίθανες κατασκευές από αγαπημένες blogger.


3 σχόλια:

  1. θα το δοκιμασω φετος γιατί αγαπάμε κουρκουμα! και το γαλαζιο σου βεβαια καταπληκτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μένα τα παντζάρια με παίδεψαν φέτος και κατέληξα με ένα απαλό ροζ χρώμα! Από ότι βλέπω πρέπει να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα! Χριστός Ανέστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή