30/10/17

Φτιάχνω σκουφάκι - αρκουδάκι με αργαλειό και χωρίς καμία γνώση πλεξίματος!!

Ο λατρεμένος μου χειμώνας επιτέλους έφτασε! Αγαπώ το κρύο, την συννεφιά, το χιόνι, το τζάκι, τα χαλιά στο σπίτι, τα χουχουλιάρικα ζεστά ρούχα. Όλα!
Φέτος λοιπόν, μετά το παρατεταμένο καλοκαιράκι (που δεν με χάλασε καθόλου!), ήρθε η ώρα να φορέσω σιγά σιγά τα κασκόλ μου, τις μάλλινες ζακετούλες μου και τα σκουφάκια μου. Τα τελευταία είναι φετίχ! Έχω πολλά! Το ίδιο και τα αγόρια μου. Όλα όμως είναι αγορασμένα γιατί αν και το είχα σκεφτεί πολλές φορές να πάρω νήμα πλεξίματος και βελόνες και να κάνω την απόπειρα μου, όλο το ανέβαλα.

Ήρθε η ώρα όμως! Όχι ακόμη για να πιάσω τις βελόνες, αλλά για να φτιάξω σκουφάκι. 
Θα μου πείτε πως; Πλεκτό σκουφάκι χωρίς βελόνες; Κι όμως γίνεται!

Χάρη σε ένα εκπληκτικό εργαλείο. Πρόκειται για έναν αργαλειό πλεξίματος. Απλό στην όψη αλλά με πολλές δυνατότητες!
Τον βρήκα σε μια επίσκεψή μου στα Flying Tiger Copenhagen και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. 

Αποδείχτηκε πραγματικά φανταστικός αφού σε μόλις δύο, πολύ δημιουργικές ώρες, είχα στα χέρια μου το πρώτο μου χειροποίητο σκουφί. Καταλαβαίνετε τον ενθουσιασμό μου!
Να σας πω επίσης πως ασχολήθηκαν και τα δύο μου αγόρια. Ο μεγάλος 6,5 ετών έκανε τρεις σειρές μόνος του και ο μικρός 4,5 άλλες δύο με τη βοήθειά μου! Ομαδική δουλειά λοιπόν.

Σήμερα θα σας δείξω πως μπορείτε χωρίς καμία γνώση πλεξίματος να φτιάξετε ένα πολύ χαριτωμένο σκουφί αρκουδάκι για τα παιδιά σας ή γιατί όχι και για εσάς. Για πάμε!

------------------------------------------------------------------------- Πλεκτό σκουφάκι αρκουδάκι  -------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τι θα χρειαστείτε:
Αργαλειό Πλεξίματος | Νήμα (χοντρό) | Εργαλείο κατασκευής pom pom
όλα από Flying Tiger Copenhagen.
Επιπλέον ένα ψαλίδι και πιστόλι σιλικόνης.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Η κατασκευή του αρκουδο - σκούφου έχει δύο βήματα, το σκουφάκι (Βήμα 1) και τα αυτάκια (βήμα 2).

Βήμα 1

Μέσα στον αργαλειό έχει αναλυτικότατες οδηγίες γραμμένες στα ελληνικά συνοδευόμενες από σκίτσα. Το πλέξιμό του είναι απλό, γρήγορο και πολύ όμορφο. Εγώ αγόρασα τον πράσινο αργαλειό, το μεσαίο μέγεθος (έχει και μικρό και μεγάλο μέγεθος) και κάνει και για εμένα αλλά και για τα παιδιά (4 και 6 ετών).

Χρησιμοποίησα δύο χρώματα νήματος. Μαύρο και μπλε. 
Ξεκίνησα με το μπλε (το χρώμα που θα ξεκινήσουμε είναι το επάνω μέρος του σκούφου) και έπλεξα το 1/4 του σκουφιού, συνέχισα με το μαύρο (3/4 του σκουφιού) ακολουθώντας τις οδηγίες. 

Καθόλη την διάρκεια το δοκίμαζα στον Δημήτρη και όταν πια το μέγεθος ήταν καλό, σταμάτησα το πλέξιμο.

Έβγαλα το σκουφάκι από τον αργαλειό (βλ. οδηγίες στο έντυπο) και χρησιμοποιώντας τη βελόνα που περιέχει το σετ έραψα το επάνω μέρος του σκούφου.

Το σκουφάκι είναι έτοιμο! Αρκούδι όμως χωρίς αυτάκια δεν γίνεται!




Βήμα 2

Σε αυτό το βήμα χρησιμοποίησα το εργαλείο για pom pom. 
Με το μπλε νήμα και το μεσαίο εργαλείο του σετ έφτιαξα δύο pom pom. 



Στη συνέχεια τα ψαλίδισα ώστε να πάρουν το σχήμα αρκουδο - αυτιού.


Όταν πια ήταν έτοιμα, με το πιστόλι σιλικόνης τα κόλλησα επάνω στο σκούφο.



Εγώ ενθουσιάστηκα από το αποτέλεσμα! Πραγματικά αυτό το εργαλείο ξεπέρασε τις προσδοκίες μου και έχω ξεκινήσει να πλέκω σκούφους για δωράκια τα Χριστούγεννα.

Σας αρέσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!!


Σας φιλώ!  

13 σχόλια:

  1. Μα πόσο τέλειο!Α θέλω και γω! Ελπίζω να τα βρω στα Tiger τα σύνεργα. Ωραία ιδέα και για δωράκια για τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει! Πραγματικά είναι ιδανικό δωράκι. Και χειροποίητο βέβαια! 😊

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια... πανέμορφος ο σκούφος Ελένη μου! Εγώ η άσχετη νομίζω πως ούτε μ'αυτό το εργαλείο θα τα κατάφερνα...χιχιχι
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο Ελένη μου!!! Και φανταστική ιδέα για δωράκια!!! Πρέπει να πάω tiger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να πλέξω! για κάποιο λόγο, το έχω πάρει από φόβο! χαχαχα αλλά τώρα μου αναβεις φιτιλιές πάλι, γιατί φαινεται ευκολο, ενώ το αποτέλεσμα είναι υπέροχο! Η τσαχπινια με τα αυτάκια, απλά το απογείωσε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κορίτσι! Να δοκιμάσεις! Είναι και τόσο αγχολυτικό ❤️

      Διαγραφή
  5. Έγινε φανταστικό!! Ιδέα δεν έχω από πλέξιμο και δεν θα καταλάβαινα ότι δεν χρησιμοποιησες βελόνες!! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ! Εσύ που πιάνουν τόσο τα χέρια σου δεν έχεις δοκιμάσει πλέξιμο; 😊

      Διαγραφή
  6. Κατοχυρώθηκε!! Έχω και τα 3 μεγέθη από τα στεφάνια, χτες αγόρασα μαλλιά και ήθελα να ψάξω για αγορίστικο σχέδιο!! Πον πον ξέρει να φτιάχνει η κόρη μου οπότε θα τα αναλάβει! Ήρθες πάνω στην ώρα!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει!! Ξεκινάω τα χειροποίητα σκουφιά!!! Μα φαίνεται τόσο εύκολο!! Έχω ενθουσιαστεί!! Ευχαριστούμε για το tutorial!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή