12/3/15

Η επίσκεψή μας στο Playgroup!

Playgroup ή ομάδα παιχνιδιού. Μια ιδέα από μαμάδες που έψαχναν κάτι διαφορετικό για τα παιδιά τους. Και το κατάφεραν!
Δεν θα σας πω πολλά αλλά θα σας παραπέμψω στο όμορφο site της ομάδας που θα λύσει οποιαδήποτε απορία σας και θα σας βάλει σε ένα νέο δημιουργικό κόσμο με κέντρο το παιδί.

Και τώρα η δική μου γνωριμία με την Playgroup Hellas αλλά και τις συναδέλφισσες bloggers.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Μάχη (Mommasdaylylife) και η Ασπασία (Playgroup Hellas) μας κανόνισαν μια όμορφη συνάντηση στον χώρο της Playgroup.

Οι περισσότερες μαμαδο-bloggers θα ήμασταν εκεί για να γνωριστούμε και να γνωρίσουμε την ομάδα αυτή για την οποία προσωπικά εγώ είχα ακούσει πολλά. Έλα όμως που από το προηγούμενο πρωινό τα πιτσιρίκια είχαν αρχίσει να πέφτουν στο κρεβάτι το ένα μετά το άλλο. Πυρετοί και γαστρεντερίτιδες ανάγκασαν πολλές, αν όχι τις περισσότερες, μανούλες να μείνουν σπίτι! Οι υπόλοιπες δώσαμε το ραντεβουδάκι μας στις 10 το πρωί στον χώρο που στεγάζετε η Playgroup Hellas στην Αγία Παρασκευή.

Η γλυκιά Ασπασία μας και τρία όμορφα κορίτσια μας περίμεναν με ζεστά ροφήματα, χυμούς για τα παιδιά, κέικ και αλμυρές λιχουδιές αλλά και με μια έκπληξη που εκτιμήσαμε όλες μα όλες οι μανούλες!! Η Ruth θα μας έκανε μασάζ!

Ο χώρος φανταστικός, οι δραστηριότητες μοναδικές, τα κορίτσια κάτι παραπάνω από υπέροχα γέμισαν την ημέρα των μικρών μας μαγικά. Παιχνίδι μέσα αλλά και έξω, στον μικρό αλλά γεμάτο εκπλήξεις κηπάκο. Δεν έχω λόγια παρά μόνο να σας πω ότι φεύγοντας είχα δύο κατευχαριστημένα πιτσιρίκια που με ρωτούσαν πότε θα ξαναπάμε. Και θα ξαναπάμε!!

Τι να πω και για τις υπέροχες μαμαδο-bloggers που άλλη μια φορά με έκαναν να αισθάνομαι τυχερή που βρήκα αυτή την ομάδα!

Ασπασία σε ευχαριστούμε για όλα! Μάχη μου και εσένα! Και αν και δεν τα κατάφερες να είσαι κοντά μας να ξέρεις ότι περάσαμε τέλεια και περιμένουμε να το ξανακάνουμε!

Τι λέτε τώρα για τα φωτογραφικά ντοκουμέντα μας;;;;

Για πάμε!!

Ο εσωτερικός χώρος! Φτιαγμένος με πολλή αγάπη είναι χωρισμένος ανά θέμα.
Ο μικρός μου ενθουσιάστηκε με τη γωνιά - ιατρείο... και με το κέικ!!!
 
Αφού παίξανε με τα παιχνίδια περάσαμε σε αγαπημένα υλικά από την κουζίνα. Κοφτό μακαρόνι και χοντρό αλάτι γέμισαν ένα μεγάλο δοχείο και ενθουσίασαν μικρούς αλλά και μεγάλους αφού σίγουρα αυτό το παιχνίδι θα γίνει και στο σπίτι μας!!

Φτιάξαμε και ζυμαράκι με άρωμα λεβάντας! Τα μικρά μας συμμετείχαν στην παρασκευή του, έπαιξαν πλάθοντας ότι κατέβαζε το μυαλουδάκι τους και στο τέλος το πακετάραν σε μικρά πλαστικά δοχεία και το πήραμε σπίτι μας! Μια δραστηριότητα που πραγματικά τα καθήλωσε στο τραπέζι για αρκετή ώρα!!
Χορέψαμε!

Και στο τέλος βγήκαμε έξω!! Δείτε τι όμορφα πραγματάκια έχει αυτός ο μικρός κηπάκος!



Καθόλη τη διάρκεια της επίσκεψής μας η Ruth μας έκανε υπέροχο μασαζ!

Και κλείνω με την ομαδική μας φωτό κάνοντας και τις συστάσεις!

Ξεκινάω από την πάνω σειρά και από τα αριστερά προς τα δεξιά!
H Σωτηρία από το blog Mylittlecosyworld 
H Έφη από το blog Cheapsmarttoys
Εγώ!
Η Μαίρη από το blog Swanocean
και πάμε στην κάτω σειρά ξεκινώντας πάλι από τα αριστερά.
Η Ruth η μασέρ μας!! Με εξειδίκευση παρακαλώ στο μασάζ εγκυμοσύνης!
Δίπλα η Μαριάννα από το blog Daysofbliss365
Η οικοδέσποινά μας Ασπασία από την Playgroup Hellas
Η Μαίρη από το blog Merrymarrybloom
H Δέσποινα από το το blog Mamadesekrisi
και η Μαρία από το blog Parentsland

Φεύγοντας η Ασπασία μας αποχαιρέτησε με δωράκι!! Μια πανέμορφη υφασμάτινη τσαντούλα με το πολύχρωμο λογότυπο Playgroup!

Κορίτσια χάρηκα πολύ που σας γνώρισα!
Σας φιλώ!

33 σχόλια:

  1. Ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω! Εμείς καθηλωθήκαμε λόγω ίωσης, την οποία ακόμη να ξεπεράσουμε... Πολύ χαίρομαι που περάσατε όμορφα και μακάρι να ξαναγίνει. Η Ασπασία είναι εξαιρετικός άνθρωπος και το παιδί της, το Playgroup, είναι ένας μοναδικός χώρος για γονείς και παιδιά. Μπράβο κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου έυχομαι πολλά περαστικά!! Εσύ τον ξέρεις καλά και τον χώρο και τις δράσεις του!
      Διάβασα και το post με το πάρτι που κάνατε εκεί και μου έδωσες ιδέα για του χρόνου <3
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Αχ περάσαμε όντως υπέροχα κι ο μικρός μου δεν ήθελε με τίποτα να φύγει!!! Ευελπιστούμε να το ξανακάνουμε σύντομα!!! Ελένη μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά κι εσένα και τα υπόλοιπα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου τα πιτσιρίκια δεν εφευγαν με τίποτε, εδώ δυσκολέυτικα εγώ!!! Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα <3
      See you soon!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Δείχνει οτι περάσατε πανέμορφα! Να το ξανακάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει εγώ τώρα ζηλεύω πολύ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Δώρα μου!! Και σε περίμενα... <3
      Next time!!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Οσες φορες εχουμε ερθει στο Playgroup εχουμε περασει υπεροχα! Ελπιζω να κανονισετε ξανα κατι παρομοιο ώστε να εχουμε κι εμεις την ευκαιρια (πρωτα ως Μαμα και μετα ως Blogger) να σας γνωρίσουμε από κοντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωσταντίνα μου σίγουρα θα το επαναλάβουμε!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Χαρηκα πολύ που σας γνώρισα όλες! Εισασταν πολύ γλυκες και ζεστες και το χαρηκα παρα πολύ! Οι φωτογραφίες που εβγαλες εκπληκτικες.Ημουν σιγουρη αλλωστε.Ειχα δει απο κοντα αυτη με τον πηλο και το περίμενα.Ευχομαι να σας ξαναδώ συντομα όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου και εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!! Είσαι πολύ πολύ γλυκός άνθρωπος <3
      Χαίρομαι που σου αρέσουν οι φωτό!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. αχ έχω σκάσει λέμε! να το περιμένω πως και πως και να έχουμε περάσει ολόκληρο χειμώνα χωρίς ιώσεις και να βρει εκείνο το σκ να αρρωστήσει το σκασμένο το τέκνο μου! θα πάω έστω και μόνη μου τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μην πας μόνη σου!! Να κανονίσουμε όσες μπορούμε να πάμε μαζί!!
      Έχει εργαστήρια Παρασκευές απόγευμα και ελευθερο παιχνίδι Σάββατα πρωί!
      Εεεεε τι λές?
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  8. Μα τί όμορφα που περάσατε!!! Το πόσο θέλω να σας δω όλες από κοντά δεν σας το περιγράφω! Ξαναβλέπω όμως έστω και σε φωτό κάποιες αγαπημένες... Μακάρι στην επόμενη όλες μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εμείς θέλουμε να σε γνωρίσουμε!!! Ήταν πολύ πολύ όμορφα και θα επαναληφθεί σίγουρα!!

      Διαγραφή
  9. Επρεπε να ερθω :( και ειμαι και κοντα!!! Ελπιζω να επαναληφθει συντομα! Θα ηθελα πολυ να σε ξανασυναντησω Ελενη και να γνωρισω και τις υπολοιπες κοπελες! Χαιρομαι πολυ που περασατε ωραια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου έπρεπε... αλλά θα το ξανακάνουμε σίγουρα!!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  10. Μπράβο κορίτσια μου, χαίρομαι που περάσατε όμορφα! Και τι καλά που σας γνωρίσαμε μέσα από αυτή την ωραία φωτογραφία... Εγώ εξ'αρχής δεν είχα δηλώσει συμμετοχή για τη συνάντηση αφού κι εμάς μας έχουν κλείσει καιρό τώρα μέσα οι ιώσεις...ουφ πια βαρέθηκα! Ελπίζω σε επόμενη συνάντηση παρευρεθώ κι εγώ ανάμεσα σας! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εμείς τυχεροί είμασταν που τα καταφέραμε!! Αχ αυτές οι ιώσεις!!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τί όμορφο ρεπορτάζ! Μεταφέρει ακριβώς το κλίμα. Χάρηκα πολύ που ήρθα και σας είδα από κοντά έστω και για λίγο. Άξιζε! Ασπασία ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου και εγώ χαίρομαι που τα είπαμε έστω και για λίγο!! Φιλιά πολλά πολλά <3

      Διαγραφή
  12. Με συγκίνησες πολύ με τις φωτογραφίες σου.. Βγάζεις καταπληκτικές εικόνες.. και δίνεις ακριβώς την εμπειρία της στιγμής... Πραγματικά ήταν μια πολύ έξυπνη ιδέα γνωριμίας και πιστεύω ότι πρέπει να επαναληφθεί.. Εμπρός λοιπόν στις κανινούριες γνωριμίες... !!!! Φιλιά χάρηκα πολύ σας γνώρισα κορίτσια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα το ξανακάνουμε σίγουρα <3
      Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Τι κρίμα να μην καταφέρω να ερθω ουτε εγω :( Παντως, από ό,τι βλέπω, πολλές απώλειες. Μόνο εσεις οι οκτώ καταφέρατε να πάτε. Οι ιώσεις τσάκισαν πληθυσμούς, οχι αστεία...Την επόμενη θα φροντίσω να είμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου επιδημία όχι αστέια!! Είμαι σίγουρη πως θα το ξανακάνουμε οπότε θα τα πούμε εκεί <3

      Διαγραφή
  14. Τώρα να πώ κι εγώ με τη σειρά μου πόσο ζηλέυω; E, θα το πώ.... πολύύύύύ.....
    Α μα πια, την παλιογαστρεντερίτιδα.....
    την άτινμ..... την ύπουλη..... τη μαμαδοbloggers-χωρίστρα!!!
    Πόσο λυπάμαι που δεν είμασταν εκεί και για εμένα και εσάς κορίτσια
    αλλά και για τη μηκρή μου.
    Τον χώρο και τη δουλειά που κάνει τον ξέρω..... σίγουρα θα περνούσε κι εκείνη υπέροχα.
    Η παρουσίασή σου, Ελένη φοβερή! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς, συγγνώμη καλέ.... ντροπή.... διορθώνω: 1. την άτιΜΗ.... 2. για τη μΙκρή μου :-)

      Διαγραφή
    2. Χαχα Ειρήνη μου γέλασα πολύ με τη μαμαδοbloggers-χωρίστρα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια <3
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Το έχω πει εγώ οτι το έχεις με τη φωτογραφία! Υπέροχες εικόνες γεμάτες χρώμα και ζωντάνια! Και μου θύμισαν εκείνη την ωραία μέρα (Ταξίδάκι ήταν για εμένα και τα παλικάρια μου, και δεν ήθελαν να τελειώσει!) η οποία ελπίζω να επαναληφθεί σύντομα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου σε ευχαριστώ!!! Άξιζε νομίζω κι εγώ το ταξιδάκι σου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πολυ ωραίες φωτο! Ηταν πραγματικα πολυ όμορφα! Κορίτσια κι εγώ χαρηκα παρα πολυ που σας γνώρισα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω σε μια επανάληψη της συνάντησης σύντομα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή