12/10/17

DIY Dinosaur soap! | Σαπουνάκια με δεινοσαυράκια έκπληξη!

Μια όμορφη φόρμα σιλικόνης, ένα απίθανο mirror glaze και γαλάζιο χρώμα ζαχαροπλαστικής (μα πως το ξέρουν πως αυτή η οικογένεια λατρεύει το γαλάζιο;;;) φτάνει στα χέρια μου και εγώ ενώ τα κοιτώ, αρχίζω να σκέφτομαι νόστιμα σοκολατένια αφράτα κεκάκια με γλάσο και περίτεχνη διακόσμηση. 

Έχω μετά από λίγες ημέρες καταλήξει στο τι θα φτιάξω, εχω βρει την συνταγή και πάω στο super market να πάρω τα υλικά μου. Για κάποιο λόγο όμως δεν είμαι ακόμη σίγουρη...
Όταν κάπου μέσα στους διαδρόμους βλέπω την Αθηνά! Ναι, την Αθηνά από το CraftCookLove! Όταν λοιπόν της περιγράφω τη φόρμα και πριν της πω τι έχω στο μυαλό μου, μου λέει: Να φτιάξεις σαπουνάκια! Η ίδια έχει φτιάξει τέλεια αρωματικά σαπουνάκια που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ
Ενθουσιάστηκα! Γιατί, δεν λέω, μου αρέσει η ζαχαροπλαστική αλλά κατά βάση είμαι crafter!

Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω παιδικά σαπούνια, διάφανα, με κρυμμένα δεινοσαυράκια στο εσωτερικό τους! 



Και ήξερα που θα βρω τη συνταγή αφού θυμόμουν αυτά τα υπέροχα διάφανα σαπουνάκια με αποξηραμένα τριανταφυλλάκια της Ζήνας από το Ef Zin Creations.

Τα υλικά που χρειαζόμαστε:
  • Φόρμα σιλικόνης (την βρίσκετε ΕΔΩ)
    Η συγκεκριμένη φόρμα είναι ιδανική για σαπουνάκια λόγο του μεγέθους αλλά και του σχήματός της.











  •  
  • Βάση σαπουνιού με Γλυκερίνη (την βρίσκετε ΕΔΩ)
  • Χρώμα ζαχαροπλαστικής (το βρίσκετε ΕΔΩ)
  • Αρωματικό έλαιο, εγώ διάλεξα baby powder (το βρίσκετε ΕΔΩ)  
Αρχικά κόβουμε σε μικρά κομματάκια την βάση σαπουνιού και την βάζουμε σε ένα σκεύος κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων. 
Ζεσταίνουμε για περίπου ένα λεπτό (μπορεί να χρειαστεί λίγο παραπάνω) μέχρι να λιώσει εντελώς η βάση μας.
Μέσα στο σκεύος με τη λιωμένη βάση σαπουνιού προσθέτουμε λίγες σταγόνες χρώμα ζαχαροπλαστικής (πολύ λίγες! για να υπάρχει διαφάνεια και να φαίνονται τα ζωάκια μας), λίγες σταγόνες από το αρωματικό μας έλαιο και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε το μίγμα μας μέσα στα φορμάκια σιλικόνης, γεμίζοντάς τα μέχρι τη μέση. Περιμένουμε 5 λεπτάκια μέχρι να πήξει ελαφρώς η βάση μας και τοποθετούμε τη μινιατούρα δεινόσαυρο στο κέντρο. Στη συνέχεια συμπληρώνουμε με το μίγμα μας μέχρι επάνω. Αφήνουμε να στεγνώσουν για περίπου 1 ώρα και ξεφορμάρουμε. Ναι, τόσο απλά!





Ένα έχω να σας πω, δεν παρακαλάω πια για να πλύνουν τα χέρια τους! Τρέχουν μόνα τους και ανυπομονούν να βγει το δεινοσαυράκι τους!


Ευχαριστώ πολύ την 

http://shop.silikomart.com/index.asp?


για την χορηγία της φόρμας!

Σας φιλώ και περιμένω φυσικά τις εντυπώσεις σας. 
Α! Και stay tuned γιατί φυσικά θα φτιάξω και τα κεκάκια με το γλάσσο!

8 σχόλια:

  1. Νομίζω οτι ελιναι τέλεια ιδέα και για πάρτυ!!!!Θα το δοκιμάσω για τα Χριστουγεννα στην γιορτη του μικρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρεσε τόσο στα παιδιά!! Κι εγώ για δωράκι πάρτι τα δοκίμασα. Φιλιά Μαρία μου 😊

      Διαγραφή
  2. Λατρεψα τα χρώματα!! Εγιναν σουπερ τα σαπουνακθα!! Μπραβο Ελενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μια τάση να βάζω φουλ χρώμα στις κατασκευές μου! Ευχαριστώ Ελπίδα νου 😍

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου, έχω φτιάξει σαπουνάκια, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να "κρύψω" μέσα τους όμορφα παιχνιδάκια. Λατρεύω την έξυπνη ιδέα σου. Ευχαριστώ για την έμπνευση. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη! Πάω να ψαχουλέψω το όμορφο blog σου ευθύς αμέσως!
      Φιλιά πολλά πολλά και από εμένα!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο όμορφα και φανταστικά χρώματα! Μπράβο :-)
    Μήπως θυμάσαι από πού πήρες τα δεινοσαυράκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή