2/6/15

Familives. Το περιοδικό μας!

Καλημέρα!!!!!!!

Καλό μήνα... 
και καλή αρχή σε μια νέα προσπάθεια! 
Στο περιοδικό μας!
Το όνομα του είναι Familives και η θεματολογία του πλούσια, ενημερωτική, διασκεδαστική, οικογενειακή.

Εγώ το λάτρεψα αν και ακόμη δεν έχω προλάβει να διαβάσω όλα τα άρθρα.

Στο δικό μου άρθρο σας δείχνω πόσο απλά μπορείτε να μετατρέψετε τα γυάλινα βαζάκια σας σε γλαστράκια για παχύφυτα!



Familives λοιπόν και καλή σας ανάγνωση! 

Αν θέλετε να μαθαίνετε τα νέα μας κάντε like στη σελίδα του περιοδικού εδώ!


Σας φιλώ!




15 σχόλια:

  1. Το είδα το e-mag σας και είναι σούπερ Ελένη μου! Καλή αρχή και κάθε επιτυχία!
    Όσο για την δικό σου άρθρο, το λάτρεψα καθώς μία αδυναμία στα παχύφυτα την έχομεν ;)
    Καλό μήνα & φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή Ελένη μου! Θα τα πάτε περίφημα! Με την πρώτη ευκαιρία θα το ξεφυλλίσω :) Είμαι σίγουρη ότι θα ειναι πολυ ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Αρχή !! Πολύ ωραία η ιδέα με τα παχύφυτα σε μικρά γλαστράκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχη Ελένη μου! Με τέτοια ομάδα που είστε βέβαια είμαι σίγουρη οτι θα τα πάτε πολυ καλα! Μόλις κοιμηθουν όλοι θα το "ξεφυλλισω" με ησυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι πολυ ομορφο Ελενη μου!! καλη αρχη!!! Τα βαζακια σου ειναι πανεμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό! Καλοτάξιδο! Πήρε το μάτι μου να γράφουν και πολλές άλλες αγαπημένες φίλες. Πάω να το ξεφυλλίσω. Εύχομαι και σε πολλά ακόμα τεύχη, με το ίδιο μεράκι και αγάπη. Πολύ μου άρεσαν τα βαζάκια σου. Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά!! Μπράβο κορίτσια!!
    Τα βαζάκια σου όλα τα λεφτά!! Ξέρεις πόσα τέτοια έχω μαζέψει... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή στο περιοδικό Ελένη! Πολύ ωραίο αισθητικά, αλλά και με ενδιαφέροντα καλοκαιρινά θέματα. Μπράβο σε όλα τα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα τα βαζάκια!
    Καλή αρχή με το περιοδικό σας, Ελένη! Καλοτάξιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και τα όμορφα λόγια!! Περιμένω πως και πως το επομενο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σας αρχή κορίτσια. Το ξεφύλισσα ήδη και το βρήκα και ενδιαφέρον και χαρούμενο και χρήσιμο πολύ!!!!
    Τα βαζακια σου είναι καταπληκτικά!!! Εχω δεκαδες τετοια απο μαρμελάδες και μου εδωσες σουπερ ιδεα!!!! Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραία πρόταση και την είδα πάνω στην ώρα!! Καλημέρα!! Πάνω να δω το περιοδικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!
      Φιλιά Κάλη μου! <3

      Διαγραφή